(Last Updated On: 27 kwietnia 2018)

Po targach e-handlu mam kilka refleksji i podsumowań.

1. to było miejsce, na którym pojawiły się praktycznie wszystkie najważniejsze firmy działające w e-commerce

2. dobre targi dla osób, które zamierzają wejść w e-commerce: szeroka oferta platform, rozwiązań logistycznych, płatności i agencji seo, marketigowych, social media, podstawowego oprogramowania e-commerce

targi e-handlu

3. zero nowości ze świata – zagranicznych rozwiązań, nowinek

4. mało nowych informacji dla osób, które „siedzą” w e-commerce i e-handlu – tylko ceneo.pl z nową usługą lokalnego wyszukiwania oraz przykłady case’ów od getreponse.pl ( super!)

5. brak usług dla mobile commerce

Na targach e-handlu rozmawiałam z kilkoma przedstawicielami, którzy za bardzo nie znali swojego produktu, możliwości, cennika.:) A Seowcy obiecywali gruszki na wierzbie.

To też było ciekawe doświadczenie.

Za to dużo było gadżetów:)

Podsumowując oferta była skierowana do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą internetową i to tylko na terenie Polski.

Brakowało mi rozwiązań globalnych, chociażby UE.

Może za rok:)

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *