Od 21 kwietnia 2015 tylko strony responsive design będą poprawnie pokazywane w Google.

Google w ten sposób chce zmusić właścicieli witryn do dostosowania ich do innych urządzeń niż PC czy laptop, takich jak smartfon, tablet, zegarek czy konsola do gier.

To jest bardzo nieciekawa wiadomość dla właścicieli. Praktycznie trzeba wykonać nowy szablon, nowy układ i zaplanować inną treść na mniejsze urządzenia.

Okazuje się, że Google będzie przesuwał automatycznie takie strony na niższe pozycje w wyszukiwarce.

Google only responsive design

Chodzi o:

  1. lepsze doświadczenia użytkowników urządzeń mobilnych wyszukiwarki Google. Strona responsywna ułatwia obejrzenie zawartości strony
  2. lepsza użyteczność – odpowiednie przyciski, menu, prostsza nawigacja, lżejsza strona, etc. – sprawdź nasz audyt użyteczności
  3. łatwiejsza obsługa formularzy, sklepów na takich urządzeniach.

Czyli praca jaką wykonali właściciele firm przez kilka lat może zostać szybko zniszczona.

Trochę to jest nie fair. Wg nas taka zmiana powinna być tylko w wyszukiwarce mobilnej.

Zmiany w Google Webmasters

Pojawiła się nowa funkcja w menu pod Search Traffic – Mobile Search –  czyli mobilne wyszukiwanie.

Poniżej pokaże jedną z moich stron, która ma szablon responsywny:

Mobile usability only responsive design

A tutaj strona, stworzona w 2009 roku bez szablonu responsywnego:

Google wskaże, co trzeba poprawić. Zwykle trzeba zaktualizować całą stronę.

My proponujemy praktycznie wszystkim zmianę na nowszy cms i nowszy szablon.

Bardzo uważnie przenosimy zawartość, staramy się pilnować, aby dobrze zaindeksowane linki nie zniknęły.

Czyli wykonujemy pracę naprawdę czasami mrówczą.

Link po linku przekierowania na właściwą nową stronę.

Zapraszamy do kontaktu.

Naprawdę pomagamy. Cena i czas realizacji zależy od zakresu prac. Zwykle dla małych stron jest zaczynamy pracę od 1500 zł netto.

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Sprawdź inne posty

procedura OSS vat UE ecommerce
jak wypromować sklep internetowy
mierniki skuteczności promocji
budowa sklepu internetowego
pomoc online w wyborze produktu
reklama sklepu online
wierzysz w coś, spojrz na ściane
afterbuy
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
tematy konsultacji
Jak sobie radzić z trudnym klientem
balanced scorecard
zakladanie firmy analiza swot
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
piekna pogoda w e-commerce
aukcje jako kanał sprzedaży
Zamykanie sprzedaży ROPO
mierniki skuteczności promocji
porto brasil bikini optymalizacja sklepu
mierniki skuteczności promocji
audyt stronyDigideo