(Last Updated On: 3 maja 2018)

Od przeszłego tygodnia startujemy z usługą Magento wsparcie techniczne dla sklepów Magento Community.

Okazuje się, że wielu właścicieli sklepów potrzebuje takiej obsługi.

Oferujemy trzy możliwości usługi Magento wsparcie techniczne

  1. pomoc ad hoc – bez zobowiązań. Masz problem, jakiś błąd wyskoczył w Magento, coś nie działa lub potrzebujesz zainstalować nowe rozszerzenie, coś skonfigurować –  oczywiście, że pomożemy. Nasza stawka godzinowa w takich przypadkach 150 zł – zaczynamy działać w ciągu 1 dni do 3 dni.
  2. helpdesk 10-20 godzin miesięcznie – jeśli potrzebujesz szybkiej reakcji, taka forma współpracy jest najkorzystniejsza. Działamy w ciągu godziny, w tym samym dniu lub w dniu kolejnym. Otrzymujesz raport z wykonanych prac. Płatność za pakiety z góry do wykorzystania w ciągu 30-60 dni. Na koniec miesiąca otrzymujesz standardowy raport optymalizacyjny z naszymi rekomendacjami do poprawy, polepszenia sprzedaży, konwersji i wyników wyszukiwania.
  3. miesięczne wsparcie do 60 godzin – to rozwiązanie dla dużych sklepów, gdzie wiele się dzieje, masa zmian i optymalizacji. Tutaj zakres prac jest indywidualnie określany w umowie na okres min. 6 miesięcy. Oferujemy monitoring i proaktywne działanie. Dostarczamy miesięczne raport z wykonanych prac, oraz sugestie, rekomendacje do poprawy sklepu, wyników wyszukiwania czy konwersji.

Zapraszamy do kontaktu.

Znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie i Twojego sklepu internetowego. Więcej informacji o usłudze – tutaj

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poznaj inne artykuły