SALESManago to Nr 1 wśród Plarform Marketingowych w Polsce.
Szczególnie popularna wśród sklepów Internetowych, firm B2B i B2C każdej wielkości. Wybierają to rozwiązanie globalne korporacje oraz małe i średnie firmy ze sprzedażą roczną powyżej 300 tyś zł. Wg Datanyze zajmuje 6 miejsce na świecie.
Jednakże ze względu na pracochlonność i ilość funkcjonalności nie polecamy dla małych sklepów i startupów. Mamy w ofercie inne rozwiązania.
Co oferuje SALESmanago:
- Identyfikacja i monitoring kontaktów na Twojej stronie internetowej
- e-mail marketing, dynamiczne treści na WWW, mobile, social media
- Wielokanałowa personalizacja marketingu w czasie rzeczywistym
- Analityka konwersji i ROI
- Integracja z CRM czy ERP
- Personalizowany retargeting w kampaniach
- Integracja z social media i zarządzanie
- Lead generation
- Lead nurturing
- rozbudowaną AI
Co to jest Lead Generation
Lead Generation jest to proces pozyskiwania klientów, który realizowany jest najczęściej przez zamieszczenie na stronie formularza kontaktowego, telemarketing lub programy afiliacyjne. Problemem w Lead Generation jest jednak słabnąca jakość leadów prowadząca do wzrostu kosztów sprzedaży, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, którzy po prostu usługą nie są zainteresowani.
Lead Nurturing w najprostszej postaci polega na objęciu potencjalnego klienta automatyczną akcją marketingową polegającym na skierowaniu do takiej osoby cyklu automatycznych dopasowanych i predefiniowanych wcześniej komunikatów marketingowych, informacyjnych lub sprzedażowych.
Jakie formy może przybierać Lead Nurturing
Możliwości tworzenia różnego rodzaju akcji informacyjno-edukacyjnych dla naszych klientów są praktycznie nieograniczone w Marketing Automation, np.:
- Automatyczne wiadomości powitalne – czyli przesłanie przez system marketing automation wiadomości do zidentyfikowanego klienta po jego wizycie na naszej stronie. Dobre skonstruowanie wiadomości powitalnej pozwala natychmiastowo zidentyfikować obszar zainteresowania potencjalnego klienta i wyposażyć go w wiedzę na temat działalności naszej firmy lub naszej oferty produktowej.
- Programy cykliczne (Drip programs) – to akcja Marketing Automation polegająca na tworzeniu predefiniowanych zestawów informacji wysyłanych w określonych odstępach czasu do poszczególnych grup klienckich. Przykładowo możesz tworzyć programy cykliczne osobno dostosowane do klientów indywidualnych, osobne cykle do małych i średnich firm, a osobne do klienta korporacyjnego. Wysyłanie do każdej z tych grup identycznego komunikatu znacznie obniża efektywność działań sprzedażowych i marketingowych. Kierowanie programów cyklicznych do potencjalnych klientów i analiza ich zachowania w odpowiedzi na te wiadomości umożliwia następnie łatwą segmentację klientów i wskazywanie działowi sprzedaży najlepszych potencjalnych klientów.
Zalet budowy takich programów jest bardzo dużo, ale warto pamiętać o najważniejszych.
- Dbaj o relacje nie tylko z Twoimi aktualnymi klientami, ale pielęgnuj tych którzy jeszcze nie są gotowi do zakupu.
- Oszczędzaj pracy Twojemu działowi sprzedaży. Niech kontaktuje się w pierwszym rzędzie z najlepszymi potencjalnymi klientami.
- Daj klientowi szanse ponieważ to, że nie zdecydował się do tej pory na zakup Twojego produktu nie oznacza że nie będzie to możliwe za jakiś czas
- Poznaj Digital Body Language Twoich klientów – Analiza zachowania klientów na Twojej stronie www i w odpowiedzi na Twoje akcje Lead Nurturing jest tak samo ważne jak analiza mowy ciała potencjalnego klienta podczas sprzedaży bezpośredniej.
Wybrani Klienci
Globalne marki
Orange, Timberland, WWF , YvesRocher, Jean Luis David, Aviva, RWE , Toys R US, Praktiker, SELGROS CASH&CARRY, Brian Tracy International,
Światowe
DUKA, Ojega, NewBalance, Butlers
eCommerce
Aukro.cz, Ofis Konsumativi LTD, Silverrushstyle UNITED STATES, Sizeer POLAND
Saixo International Beniamin Atlas POLAND, Terrasport UKRAINE, Audioteka FRANCE, CZECH REPUBLIC, SLOVAKIA
Dlaczego powinieneś używać marketing automation?
Według raportu VentureBeat, marketing automation udowodnił swoją wartość.
80% użytkowników zauważyło ↑ znaczący wzrost w sprzedaży od 10% – 50% i więcej.
Jak zacząć używać SALESmanago
- skontaktuj się z nami – pomożemy wszystko skonfigurować i ustawić
- masz 30 dni darmowego testu pełnej funkcjonalności
- potrzebne są Twoje kontakty biznesowe, które tam załadujemy
- ustawimy banery, maile i skrypty zliczające statystyki
- a po 30 dniach – decydujesz czy kontynuować używanie tego narzędzia. Cena od 349 zł miesięcznie do 1000 kontaktów.
Praktycznie wszyscy klienci decydują się na używane narzędzia.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, zapraszamy do kontaktu. Mamy kilka case study z różnych branż i zastosowań.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!