Digideo eCommerce Konsulting
  • Oferta nr 1
    • Rozwiązania ecommerce nr 1 w biznesie
      • Magento 2 najlepsza platforma eCommerce
      • Optymalizacja sklepu internetowego
      • Techniczne wsparcie 24/7
    • Rozwiązania CRM i Marketing Automation dla firm
      • Wdrożenie Zoho CRM
      • Wdrożenie Agile CRM SaaS
      • Techniczne wsparcie 24/7
    • Konsulting – nasza oferta
      • Zarządzanie Projektami Biznesowymi i IT
      • Doskonalenie procesów biznesowych
      • szkolenia
  • O nas
    • Praca w Digideo
  • Blog
  • Kontakt z Digideo
  • Menu Menu
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail

Szukaj

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
avia_framework_post
portfolio

Zapisz się do newslettera

“Wierzysz w coś? Sprawdź, co jest na Twojej ścianie. “ Ktoś nie dawno zadał mi to pytanie.

Zaczęłam się zastanawiać o co mu chodzi, znowu jakieś prawo przyciągania czy co.

Okazuje się, że cos w tym jest.

Wróciłam pamięcią do średniej szkoły i co miałam wtedy na ścianie: piękne widoczki, plakaty z muzykami, obrazki religijne, moje własne obrazy, kalendarz i naukowe ściągi. Wszystkie te elementy były po coś.

Przed maturą na ścianach pojawiło się znacznie więcej żółtych karteczek w różnych miejscach.

Z perspektywy lat wiem, że pomogły mi zdać egzaminy i kontynuować edukację.

W szkole średniej za to praktycznie nie było sloganów. Po PRL zniknęły ogromne gabloty i manipulacyjne teksty ze szkół i uniwersytetów. Moje pokolenie X ma odrzut na slowo slogan, na słowo propaganda, na słowa ograniczające wolność wypowiedzi czy przekonań.

Co ciekawe po rozpoczęciu życia zawodowego znowu zauważyłam slogany: listę wartości firmy, cytaty wielkich ludzi, wizje, misje, plany, etc. I to wszystko w globalnych zagranicznych korporacjach. Te same metody jednoczenia i wpajania zasad.

Teraz czytam książkę o sile wizualizacji w komunikacji marki: Visual Hammer: Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual 

Jest to świetna książka i polecam ją wszystkim marketerom.

Znowu indoktrynacja?

Teraz tych ścian wokoło jakoś jest więcej: nie tylko biuro, ale dom, facebook, blogi, twitter, instagram, youtube, sklepy internetowe, portale informacyjne, etc..

Co ciekawe  – to są ściany: mury realne i wirtualne.

Czy to oznacza mury, płoty, przeszkody? Czy może formę ekspresji i kreatywności?

Jak zwykle wszystko ma dwie oblicza.

Kilka miesięcy temu podczas medytacji widziałam taki mur, piękny, gruby, wysoki na 2 metry. Nie pamiętam, co tam było namalowane, ale czułam, że coś mnie blokuje.

Spojrzałam na siebie i zobaczyłam skrzydła na moich plecach. Rany, jestem aniołem…Dlaczego? Mózg się znowu włącza, po czym przestałam mysleć i zobaczyłam, że mogę podskakiwać coraz wyżej i wyżej. Kilka prób i latałam.

Spokojnie przeleciałam ten mur, a za nim była piękna łąka, słońce i drzewa.

Symboliczne, prawda?

Czy tak samo działa mózg? Czy inne ściany mnie ograniczają czy znowu powodują, że się rozwijam, że się zmieniam? Czy może ktoś inny próbuje mną manipulować,  a mój umysł się buntuje?

Wierzysz w coś? Sprawdź, co jest na Twojej ścianie

Ta czynność może pełnić różne funkcje:

  1. rozwój
  2. pobudzanie do działania
  3. pubudzanie do nauki czy do wiary
  4. lub blokada, która i tak prowadzi do tego, że ludzie chcą taki mur zniszczyć czy przeskoczyć. Jednym się to udaje, innym wolniej, a niektórym w ogóle, bo nie wierzą, że im się uda.

Te same ściany

Dla mózgu to są te same ściany.

Dlatego tak ważna jest każda strona główna strony czy sklepu internetowego. Ona nie może blokować klienta od poznania produktów, firmy, ona powinna być miejscem spotkań w wirtualnym świecie i wymiany informacji.

Ona powinna być tym murkiem przyjaznym, gdzie wszyscy się spotykali na podwórku przed blokiem czy przed szkołą.

Twórzmy ściany, ale bardziej coś na wzór tej ściany zieleni lasu, które są najlepszym przyjacielem i ciągle się zmieniają, pozwalają na swobodne przejście i wejście, na zbieranie jagód, malin grzybów czy oglądanie zwierząt.

Niby z daleka wyglądają na mur, na coś niedostępnego, a w końcu po bliższym zapoznaniu są otwarte.

Taki jest dobry interfejs i design każdej aplikacji i strony.

Doceń i poleć nas
  • Udostępnij Facebook
  • Udostępnij Twitter
  • Share on WhatsApp
  • Udostępnij Pinterest
  • Udostępnij LinkedIn
  • Udostępnij Tumblr
  • Udostępnij Vk
  • Udostępnij Reddit
  • Wyślij e-mail
0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Digideo eCommerce CRM

Warszawa, Poland
+48 729-839-257

+48 791-945-957

Godziny Otwarcia

Pon-Pt: 10:00-18:00
Sobota i Niedziela: zamknięte

© Copyright 2012-2022 - Digideo - Enfold Theme by Kriesi
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Mail
  • Digideo USA
  • Zasady rezerwacji i anulowania konsultacji
  • Polityka prywatności
Czy warto płacić kontraktorom czy freelancerom?segmentacja rynku w Google AnalyticsSegmentacja rynku w Google Analytics dla eCommerce
Scroll to top

Ta strona używa ciasteczek - cookies. Proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług.

Więcej w naszej Polityce PrywatnościAkceptuję

Cookie i Ustawienia prywatności



Jak używamy cookies

Możemy zażądać ustawienia plików cookie na Twoim urządzeniu. Używamy plików cookie, aby wiedzieć, kiedy odwiedzasz nasze strony internetowe, w jaki sposób wchodzisz w interakcję z nami, aby wzbogacić Twoje doświadczenie użytkownika i dostosować relacje z naszą witryną.

Kliknij nagłówki różnych kategorii, aby dowiedzieć się więcej. Możesz także zmienić niektóre swoje preferencje. Pamiętaj, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na Twoje wrażenia z korzystania z naszych witryn internetowych i usług, które jesteśmy w stanie zaoferować.

Postawowe Cookies

Te pliki cookie są absolutnie niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej witryny internetowej i korzystania z niektórych jej funkcji.

Ponieważ te pliki cookie są absolutnie niezbędne do dostarczania strony internetowej, nie można ich wyłączyć bez wpływu na funkcjonowanie naszej witryny. Możesz je zablokować lub usunąć, zmieniając ustawienia przeglądarki i wymuszając blokowanie wszystkich plików cookie na tej stronie.

Google Analytics Cookies

Te pliki cookie zbierają informacje, które są używane w formie zbiorczej, aby pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób używana jest nasza witryna internetowa lub jak skuteczne są nasze kampanie marketingowe, lub aby pomóc nam dostosować naszą stronę internetową i aplikację do Ciebie, aby poprawić Twoje wrażenia.

Jeśli nie chcesz, abyśmy śledzili Twoją wizytę w naszej witrynie, możesz wyłączyć śledzenie w swojej przeglądarce tutaj:

Inne zewnętrzne cookies

Korzystamy również z różnych usług zewnętrznych, takich jak Google Webfonts, Google Maps i zewnętrzni dostawcy wideo. Ponieważ dostawcy ci mogą gromadzić dane osobowe, takie jak adres IP, pozwalamy Ci je tutaj zablokować. Należy pamiętać, że może to znacznie zmniejszyć funkcjonalność i wygląd naszej witryny. Zmiany zaczną obowiązywać po ponownym załadowaniu strony.

Google Webfont - ustawienia:

Google Map - ustawienia:

Vimeo i Youtube video:

Polityka Prywatności

Możesz przeczytać o naszych plikach cookie i ustawieniach prywatności szczegółowo na naszej stronie Polityka Prywatności.

Polityka prywatności
AkceptujęBrak akceptacji i ukryj powiadomienia
Open Message Bar
Skip to content
Open toolbar

Narzędzia dostępności

  • Powiększ rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
  • Skala szarości
  • Wysoki kontrast
  • Negatywny kontrast
  • Jasne tłow
  • Podkreśl linki
  • Czcionka do czytania
  • Reset
  • Sitemap
  • Pomoc
  • Feedback