Specjaliści Magento czekają

Potrzebujesz pomocy technicznej. Nasi specjaliści Magento na pewno pomogą.

24 godziny 7 dni w tygodniu

Masz pewność, że pilne błędy, problemy zostaną rozwiązanie. Możesz również z nami je skonsultować.

Sprawdź nasza ekspertyzę +30 projektów

Mamy 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu Magento Community. Możemy pomóc w Magento Enterprise

Mamy zespół techniczny w Nowym Jorku (USA) oraz w Warszawie (Poland).

Świetni eksperci są dostępni dla zapytań dotyczących Magento praktycznie

cały dzień czy noc, nie jest ważne gdzie na świecie znajduje się Twoja firma.

2 godz. na odpowiedź

Jeśli Twoi klienci nie mogą składać zamówień, bo są błędy w sklepie, nieważne jaki jest dzień tygodnia, my Ci pomożemy.

Monitoring

Przy długofalowej współpracy oferujemy monitoring serwera i proaktywną reakcję na problemy.

Szybka reakcja

Masz problem, a może pomysł na zmiany, nowe rozszerzenia, ulepszenia? Działamy szybko – 7 godzin do 2 dni roboczych i gotowe.

Dodatkowe konsultacje i rekomendacje

Gdy jesteś z nami, to co miesiąc otrzymujesz standardowy raport z rekomendacjami do optymalizacji sklepu pod wyszukiwarki, zawartości za darmo.

Czyste i przejrzyste ceny

Wsparcie bez zobowiązań

O zł na miesiąc

Otrzymujesz dostęp do naszego helpdesku i tam zgłaszasz problem. Godzina pracy naszego developera to 120 zł netto. Płacisz tylko za godziny spędzone nad zleceniem. Zobaczysz pełne wyjaśnienie, co zostało zrobione. Czas wykonania 1-3 dni robocze. 

Helpdesk 10-20 godzin płatność z góry

1200- 2200 zł

Tutaj oferujemy szybką reakcję w tym samym lub kolejnym dniu. Płatność z góry za pakiet 10+1 lub 20+1 godzin do wykorzystania w ciągu 30/60 dni. Dla stałych klientów zniżki. Zobaczysz, co wykonaliśmy w naszej aplikacji helpdesk. Dostarczamy raport na koniec miesiąca z wykonanych zadań.

Miesięczne wsparcie do 60 godzin

od 7200 zł/miesiąc

ta oferta do dużych sklepów, które potrzebują stałej opieki i wsparcia, z wieloma zmianami, ulepszeniami. 

Reakcja na problemy od 1 godziny do 7 godzin. Szczegółowe raporty z wykonanych zadań są dostępne w naszej aplikacji.

Kontrakt na minimum 6 miesięcy.

Każdy z pakietów może obejmować poniższe czynności:

  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów, błędów
  • Czyszczenie logów
  • Optymalizacja bazy danych
  • Optymalizacja działania sklepu – diagnostyka
  • Instalacja patch, upgrade, nowych rozszerzeń czy funkcjonalności
  • Usuwanie malware
  • Import/eksport danych
  • E-mail marketing, z automatyzacją
  • SEO optymalizacja
  • Obsługa programów lojalnościowych
  • Projektowanie banerów
  • Konfiguracja Google Analytics czy innych aplikacji web statistics
  • Konfiguracja CRM, który jest połączony ze sklepem

Zacznijmy współpracę!