Audyt e-commerce

polega na tym, że w pierwszej kolejności badamy konkurencyjne serwisy internetowe, następnie wyodrębniamy listę najlepszych heurystyk odnoszących się do wymogów technologicznych i architektury informacji.

Na tej podstawie powstaje raport z badania e-sklepu, w którym zostały opisane dobre i złe rozwiązania w serwisie oraz propozycje zmian.

Na koniec każdej części analizy pokazujemy znalezione przez nas błędy w użyteczności, błędy techniczne, braki, rekomendacje, sugerując pewne rozwiązania. Każdy z błędów oznaczamy odpowiednią ilością gwiazdek, sugerującą wagę problemu.

* – zalecane domyślnie do poprawy, rozwiązania standardowe
** – zdecydowanie zalecane do poprawy
*** – bardzo ważne, aby poprawić dany element/funkcjonalność serwisu

  • audyt strony głównej

  • analiza strony głównej

  • analiza użyteczności

    wyszukiwanie, filtrowanie

  • analiza menu

  • audyt ecommerce

  • analiza strony produktowej

Cena

  • analiza ecommerce 1 strony  – 300 zł netto
  • analiza ścieżki zakupowej – 1300 zł netto
  • analiza do 5 stron – 600 zł netto
  • analiza  do 20 stron  – 2000 zł netto
  • analiza  do 50 stron –  3000 zł netto
  • analiza ponad 50 stron – cena ustalana indywidualnie.

Badanie obejmuje  następujące aspekty sklepu:

  1. analiza (audyt) użyteczności sklepu z naciskiem na intuicyjną nawigację i łatwości orientacji na wybranych podstronach ( uwzględniając accessibility), badanie treści stron w celu dostosowania jej zawartości do oczekiwań odbiorcy oraz do wymogów wyszukiwarek
    1. Pierwsze wrażenie i tożsamość serwisu. Czy strona główna spełnia swoją rolę? Jaka jest postrzegana przydatność, wiarygodność i atrakcyjność sklepu dla nowych użytkowników?
    2. Hierarchia i organizacja serwisu – czy jest dla klientów zrozumiała? Czy nie gubią się w gąszczu kategorii?
    3. Wygoda nawigacji – czy do produktów można dotrzeć? Czy wybrane rozwiązania są najlepsze?
    4. Wyszukiwanie produktów – formularz, wyniki wyszukiwania, poprawność wyników.
    5. Strony kategorii – czy zawierają dostateczną liczbę informacji? Czy są czytelne?
    6. Strony produktowe – czy w dostateczny sposób sprzedają i informują?
    7. Działanie koszyka i przechowalni
    8. Procedura zamówienia – zawartość formularzy, łatwość rejestracji i logowania, przebieg poszczególnych kroków..
    9. Reagowanie sklepu na sytuacje nietypowe – komunikaty błędów
    10. Odpowiedzi na wątpliwości: koszty przesyłki, płatności, ochrona prywatności – czy te informacje są we właściwym miejscu? Czy są zrozumiałe dla klienta?
    11. System pomocy dla osób zainteresowanych zakupami oraz tych, które już dokonały zakupu.
    12. Możliwości kontaktu i wsparcia dotyczącego korzystania ze sklepu i jego oferty.
  2. analiza skuteczności sklepu internetowego na podstawie badania zachowania klientów na stronie poprzez Google Analytics – jak wchodzą do sklepu, czy to jest optymalne
  3. badanie poprawności budowy sklepu dla poszczególnych grup użytkowników wspólnie wybranych przez Zlecającego i Przyjmującego

Dodatkowo proponujemy:

  1. analizę konwersji w sklepie -więcej tutaj
  2. optymalizację konwersji
  3. wykonanie optymalizacji sklepu

Witaj! Masz więcej pytań – zapraszamy do kontaktu.