Kampanie e-marketingowe są częścią zarządzania marketingowego firmy. Powinny być przygotowane po wcześniejszym ustaleniu strategii marketingowej.

Stworzenie strony www, strony na facebooku ( inne social media) czy sklepu internetowego nie daje firmie gwarancji sukcesu w Internecie, jest to początek drogi. Serwis firmowy należy wypromować jak każdy inny produkt.

W ramach usługi Kampanie e-marketingowe pomagamy naszym klientom określić właściwy produkt i cel kampanii, stworzyć strategię promocji w sieci, a następnie nadzorować przygotowanie odpowiednich narzędzi i nośników reklamy (bannery, artykuły sponsorowane, pozycjonowanie, boksy reklamowe, e-PR, elementy marketingu wirusowego, itd.).

W jakie kampanie e-marketingowe warto inwestować?

kampanie e-marketingoweIch dobór zawsze uzależniamy od kilku czynników:

  • celu, jaki chcemy osiągnąć,
  • rodzaju produktu / usługi, którą mamy promować,
  • grupy docelowej, do której mamy dotrzeć,
  • budżetu przeznaczonego na osiągnięcie celu.

Co oferujemy w ramach usługi kampanii e-marketingowej?

Opracowanie strategii wykorzystania narzędzi marketingu internetowego na rzecz zwiększania przewagi konkurencyjnej firmy. Oferujemy kompleksowe podejście do e-marketingu – od strategii, przez kreację wizualną, opracowanie i wdrożenie narzędzi, do analizy i konsultingu:

  1. Dobry branding – strategia marketingowa, wdrożenie i działania operacyjne
  2. Generowanie ruchu na stronie – Traffic generation – ustalenie docelowych, reklam tekstowych, które będą obsługiwane poprzez odpowiednie zapytania w wyszukiwarkach internetowych, oraz współpraca z Twoją agencją social media do prowadzenia ruchu skierowanego do konsumenta direct-to-consumer
  3. Landing page – czyli strona startowa sprzedażowa, na którą będzie generowany ruch, która pasuje do estetyki ogólnej serwisu, ale skupia uwagę na konkretne działania – np. subskrypcja do newslettera, white papers czy konkretna oferta sprzedażowa.
  4. Przechwytywanie Leadów – może być zrobione poprzez użycie kilku metod, np.  specjalne popup czy nakładki na stronę, które zawierają powód do rejestracji opt-in (darmowy produkt) oraz tekst skoncetrowany na konwersji
  5. Lead Nurture – opracowanie kampanii automatyzacji e-mail, który kształci potencjalnego klienta o wartości produktu, odpowiada na typowe pytania, obsługuje zastrzeżeń, i motywuje do zakupu
  6. Retargeting – Przekierowywanie – ponowne kierowanie gości, którzy wcześniej byli na stronie, na reklamę graficzną, która pojawia się, gdy odwiedzają inne witryny informacyjne i media społecznościowe
  7. Optymalizacja – czyli szybki audyt Twojej strony internetowej i analiza statystyk marketingowych, które ujawnią wiele możliwości, aby zwiększyć wydajność i skuteczność reklamy w czasie (długi ogon słów kluczowych, nowe możliwości SEO, modyfikacje doświadczenia użytkownika, etc.) – odbywa się to na bieżąco – 2 razy w tygodniu.

Ustawianie kampanii e-marketingowej PPC zaczynamy od budżetu powyżej 2000 zł netto na miesiąc z 10% naszej obsługi. Tylko wtedy ma to sens.

Średni koszt przygotowania newslettera – projekt graficzny, testowanie i kontent – zaczyna się ok. 600 zł netto

Pozycjonowanie strony czy sklepu internetowego zlecamy zewnętrznym specjalistycznym firmom.

Skontaktuj się z nami:

Napisz do nas

1 + 0 = ?