analiza due diligence

Analiza Due Diligence ( należyta staranność) jest również częścią naszej specjalizacji. Tutaj znajdziesz definicję analizy due dilligence (WIKI) w momencie przejmowania firm, kupowania lub połączeń.

Analiza ta przeprowadzana jest na podstawie posiadanych informacji, w takich obszarach jak:

  • produkty/usługi (obecne, wdrażane, planowane czy rozważane) i otoczenie przedsiębiorstwa – klienci i konkurenci,
  • zespół zarządzający,
  • organizacja przedsiębiorstwa, procesy, narzędzia, systemy
  • analiza finansowa,
  • inne: analiza aspektów prawnych, analiza księgowa.

Pomagamy w 8 typach audytów analiz due diligence

  1. audyt kompatybilności firm
  2. audyt finansowy we współpracy z naszym partnerem
  3. audyt otoczenia makro
  4. audyt środowiskowo-prawny
  5. audyt marketingowy
  6. audyt produkcyjny
  7. audyt zarządzania
  8. audyt systemów informacyjnych

Proces zaczynamy od analizy due diligence wnętrza przejmowanej firmy.

Proponujemy też używanie metodologii due diligence w przypadkach konieczności zasadniczych zmian procesów wewnątrz firmy, jak dodanie zupełnie nowej kategorii produktów, usług.

Pomagamy przy analizie procesów wewnętrznych firmy, w ich optymalizacji, upraszczaniu, zmianie czy opisaniu na potrzeby ISO czy przy wdrożeniu nowego systemu informatycznego.

Bardzo często decyzja o outsourcingu pewnych działań wymaga takiej analizy po obydwu stronach.