Szukasz stabilnego i prostego w obsłudze rozwiązania CRM w chmurze dla swojej firmy, który można zintegrować z innymi rozwiązaniami, to Zoho oparte na Drupalu/Joomla jest świetnym rozwiązaniem. Tutaj w prosty sposób możesz za niewielkie kwoty $12 na miesiąc za użytkownika połączyć się z całym pakietem Zoho – Invoice, Project, Email i innymi aplikacjami, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Pomagamy w konfiguracji i zbudowanie automatyzacji mailowej, ustawiania zadań, lejku zakupowego.
Bigin jest najnowszym prostym CRM dla małych firm, zbudowanym przez Zoho. Koncentruje się na prostym lejku sprzedażowym, który umożliwia budować relacje z klientami jeszcze prościej. Trochę przypomina to inne rozwiązanie Pipedrive, lecz obudowane rozwiązaniami Zoho, takimi jak zintegrowane formularze internetowe, trzymanie całej komunikacji emailowej w Bigin z historią kontaktów, możliwość dodanie kilku lejków sprzedażowych, obsługiwanych automatycznie, dzięki workflows i przypomnieniom, a na koniec dobra analityka i raporty, dashboardy, czyli tablice z wykresami sprzedażowymi.
Zoho Marketing Automation jest platformą do automatyzacji procesu marketingowego, w tym pomaga przyciągnąć nowych użytkowników do Twojej strony internetowej, przekształcając ich w tzw. szanse zakupowe “leads”, a na koniec zamieniając szanse na lojalnych klientów.
Mailchimp jest darmowym lub płatnym narzędziem do wysyłania newsletterów, automatyzacji marketingowej i prostym crm. Jeśli CRM agreguje dane ze wszystkich kanałów komunikacyjnych, dobrze jest połączyć go z MailChimp. W ten sposób można wysłać szczegóły dotyczące subskrybentów i ich interakcji z kampanii z powrotem do bazy danych CRM. W zależności od używanego CRM, można również mieć możliwość tworzenia list i segmentów w MailChimp na podstawie zapytań z CRM. Spokojnie można połączyć Mailchimp z Magento czy Woocommerce.
Jeśli szukasz dobrego i szybkiego w działu rozwiązania CRM i marketing automation w firmie, gdzie ecommerce i generacja leadow jest centrum biznesu, to Agile CRM jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Podstawowy CRM i marketing automation jest za darmo. Pomagamy we wdrożeniu i zarządzaniu.
Optimonster to bardzo skuteczne narzędzie automatyzacji marketingowej. Błyskawicznie powiększaj swoją listę e-mailową, zdobywaj więcej potencjalnych klientów i zwiększaj sprzedaż dzięki najlepszemu na świecie zestawowi narzędzi do optymalizacji konwersji. Świetne rozwiązania dla ecommerce. Ma też dobre rozwiązania crm dla Adblockers.
Rozwiązania CRM dla firm
Wykonaliśmy wiele projektów związanych z budową, konfiguracją i optymizacja CRM firm B2C oraz B2B:
- konfiguracja crm z segmentacją, tagami, usatwieniem punktacji (scoring)
- stworzenie lejka zakupowego
- zarządzanie leadami
- połączenie lejka zakupowego z automatycznymi mailami
- integracja z różnymi płatnościami i firmami przesyłkowymi
- integracja z marketing automation na stronie internetowej, social media
- spersonalizowane śledzenie sprzedaży poprzez dodanie kodu na stronę i integrację np. z Google Analytics.
CRM Konsulting
Sprzedaż to serce każdego biznesu. Do zarządzania sprzedażą pomagają różne narzędzia. Jest ich cała masa na rynku. A my pomożemy wybrać te, które pasuje do Twojego biznesu.
Oprogramowanie CRM dla firm (Customer Relationship Management) przeszło długą drogę w ciągu ostatnich 30 lat. Z baz danych kontaktowych przedsiębiorstw i wczesnych systemów automatyzacji działu sprzedaży, do powstania CRM w chmurze, po przetrwanie wybuchu bańki internetowej pod koniec 2000 roku, to technologia CRM ma długą historię (przynajmniej w porównaniu do innych rozwiązań). Obecnie, wraz z rozwojem społecznym CRM, rozwiązań do automatyzacji marketingu, Big Data oraz aplikacji mobilnych CRM, ten przemysł nadal się rozwija i zaspakaja nowe potrzeby biznesowych w 21 wieku. Praktycznie każdego dnia powstają nowe rozwiązania CRM, zintegrowane z nowymi narzędziami – analityką i marketing automation, walczące z Adblockerami i specjalizujące się w wąskiej grupie klientów czy niszy.
Kto używa rozwiązania CRM
Źródło: Capterra 2015
Wg Zdnet w 2020 na świecie zwycięzcami w CRM są z THE CRM WATCHLIST 2020:
- Microsoft – Najwyższy wynik związany z przesłaniem pełnej informacji
- Salesforce
- Thunderhead
Zwycięzcy w rankingu wg ciekawych rozwiązań:
Każda firma badawcza ma swoje typy i skupia się na ważnych wg niej cechach aplikacji.
Najwyższy wynik w danej kategorii wg której były oceniane rozwiązania CRM
- Oświadczenie o wpływie (własna opinia dostawcy na temat pojedynczych lub wielu obszarów wpływu)- Creatio
- Sprawozdanie finansowe (wiele czynników, nie tylko przychody) – Microsoft
- Management – brak danych
- Misja i wizja (jakość i celowość oraz jak dokładnie dostawca definiuje misję i wizję) – Salesforce
- Technologia / Portfolio produktów (oczywiste, ale należy pamiętać, że większe pakiety i platformy nie mają nieodłącznej przewagi w przypadku pojedynczych produktów) – Thunderhead
- Klienci (obejmuje sposób, w jaki współpracują z klientami i co myślą o nich klienci – badania zewnętrzne mają tutaj największe znaczenie) – PROS
- Prywatność (prawna zgodność, ale także to, jak dobrze firmy pomagają klientom osiągnąć zgodność z prawem) – Thunderhead
- Partnerstwa (program, myślenie i długoterminowe strategie)- Oracle
- Strategia marketingowa (wiele czynników; zakres programu mniej ważny niż głębokość i konkretne kierowanie)- Pegasystems
- Wpływ na rynek (w ujęciu rocznym, a nie długoterminowej stabilności) – Veeva
- Zasięg (w sumie komunikacja korporacyjna – większy program (więcej niż 1 osoba) – Salesforce; Program dla pojedyńczej osoby – Zoho (Sandy Lo)
- Przywództwo myślowe (jest to bardzo ważne i większość firm zawodzi lub jest w tym przeciętna)- SAP
- Kultura (najważniejszy pojedynczy czynnik zrównoważonego wpływu, ponieważ trafia do sedna tego, jak firma traktuje swoich pracowników, klientów i świat) – Zoho
Ostatnio widziałam raport polski, w którym Zoho CRM byl słabo oceniony, mimo tego, ze ten crm miał wszystkie opcje, których nie mieli rywale, a zaważyły inne cechy. Zupełnie nie zgadzam się z ich wyborem i oceną cech aplikacji.
Dlatego tak ważny jest wybór właściwego rozwiązania w gąszczu wielu dostępnych rozwiązań.
Pomożemy w:
- wyborze CRM dla Twojej firmy ( analiza aktualnego procesu sprzedaży, konkurencji, wymagań użytkowników)
- konfiguracji rozwiązania CRM w Twojej firmie
- analizie obecnych procesów i dostosowania ich do CRM, stworzenia lejków, procesu komunikacji, automatyzację
- segmentacji klientów i zbudowaniu matryc segmentacyjnych
- integracji ze stroną internetową, social media, systemem mailingowym
- szkoleniach