(Ostatnia aktualizacja z: 15 maja 2018)

Frutiko.cz – Marketing Automation

Frutiko jest bardzo apetycznym i  ciekawym sklepem, który sprzedaje online pralinki, czekoladki  w niesamowitych konfiguracjach i bukietach, a także kwiaty na upominki. Ich oferta jest bardzo luksusowa i dla wymagających klientów z Europy Środkowo-Wschodniej.

Poproszono nas o pomoc w ustawieniu Salesmanago marketing automation oraz skonfigurowaniu CRM, z segmentacją, metodami, zasadami. Dodatkowym utrudnieniem było to, że używali komunikację SMS i mobile w marketingu.

Salesmanago umożliwia wiele integracji róznych narzędzi marketignowych.

Klient

Frutiko.cz jest małą firmą, która produkuje czekoladki, pralinki i inne luksusowe slodkości, które potem sprzedaje online selling w Czechach i Europie Środkowo-Wschodniej. Właściciele chcieli zwiększyć sprzedaż poprzez używanie i integracje różnych kanałow marketingu w Salesmanago.

Firma używała już newsletterów i SMS do komunikacji z klientami, jednakże brakowało regularności i personalizacji komunikacji do ich własnych klientów.

Zauważyli, że jak wysyłają regularnie newsletter, zwiększa się znacząco ich sprzedaż.

Zadanie

Zadanie

Wykonaliśmy:

  • segmentację klientów i wprowadzanie reguł aktywności i ocen tychże klientów
  • wprowadziliśmy reguły wysyłania komunikacji
  • wprowadziliśmy automatyzację wysyłania newsletterów wg segementacji i scoringu

Umiejętności

Umiejętności

  • Salesmanago obsluga
  • Segmentacja
  • newsletter
  • HTML
  • CSS
  • PHP
  • SQL