Frutiko.cz – Marketing Automation
Frutiko jest bardzo apetycznym i ciekawym sklepem, który sprzedaje online pralinki, czekoladki w niesamowitych konfiguracjach i bukietach, a także kwiaty na upominki. Ich oferta jest bardzo luksusowa i dla wymagających klientów z Europy Środkowo-Wschodniej.
Poproszono nas o pomoc w ustawieniu Salesmanago marketing automation oraz skonfigurowaniu CRM, z segmentacją, metodami, zasadami. Dodatkowym utrudnieniem było to, że klient używał SMS i komunikatory mobile w komunikacji oraz w marketingu.
Salesmanago umożliwia wiele integracji róznych narzędzi marketignowych, w tym komunikatory i rozwiązania mobilne.
Klient
Frutiko.cz jest małą firmą, która produkuje czekoladki, pralinki i inne luksusowe slodkości, które potem sprzedaje online selling w Czechach i Europie Środkowo-Wschodniej. Właściciele chcieli zwiększyć sprzedaż poprzez używanie i integracje różnych kanałow marketingu w Salesmanago.
Firma używała już newsletterów i SMS do komunikacji z klientami, jednakże brakowało regularności i personalizacji komunikacji do ich własnych klientów.
Pracownicy Frutiko zauważyli, że jak wysyłają regularnie newsletter, zwiększa się znacząco ich sprzedaż. To była przyczyna zgłoszenia się do nas.
Zadanie
Zadanie
Wykonaliśmy:
- segmentację klientów i wprowadzanie reguł aktywności i ocen tychże klientów
- wprowadziliśmy reguły wysyłania komunikacji
- wprowadziliśmy automatyzację wysyłania newsletterów wg segementacji i scoringu
Umiejętności
Umiejętności
- Salesmanago obsluga
- Segmentacja
- newsletter
- HTML
- CSS
- PHP
- SQL