(Ostatnia aktualizacja z: 15 maja 2018)

sportbody.pl. Digideo pomogło w optymalizacji sklepu w nastepujących elementach:  użyteczność, kodowanie i analiza marketingowych rozwiązań.

Przygotowaliśmy raport z audytu eksperckiego sklepu internetowego sportbody.pl
Następnym krokiem była optymalizacja sklepu: zmiana kodowania, niewielka modyfikacja oryginalnego szablonu i layoutu graficznego przygotowanego 2 lata wcześniej przez inną agencję.

Projekt składał się z 3 części:

  1. audyt ekspercki
  2. wprowadzenie zmian w kodowaniu sklepu oraz zmian graficznych, zmian w menu
  3. dodanie marketingowych narzędzi jak: newsletter, promocje, newości, integracja z allegro.pl and nokaut.pl

Klient

Sportbody

Firma działająca od 10 lat w Białymstoku potrzebowała odświeżenia swojej witryny sklepowej i dodania użyteczności i nanjnowszysch rozwiązań sprzedaży online.

Strona obecna: https://www.sportbody.pl/

Nasze zadanie

Zadanie

Wykonaliśmy:

  • analizę sklepu opartego na Opencart, jego otoczenia biznesowego, konkurencji
  • analizę użyteczności
  • analizę konwersji

Umiejętności

Umiejętności

  • Analiza
  • ecommerce
  • HTML
  • CSS
  • PHP
  • SQL