Wdrożenie Zoho CRM – wynajem mieszkań
Zoho CRM można dostosować do każdego biznesu. Ten projekt był unikalny ze względu na praktycznie automatyczny proces sprzedaży połączony ze stroną internetową klienta, gdzie dokonywana jest rezerwacja ze sprzedażą.
Współpraca odbywała się z agencją, która zajmowała się wdrożeniem strony internetowej i integracją po API z Zoho CRM.
Digideo zajmowało się wdrożeniem Zoho CRM i innych aplikacji z Zoho One potrzebnych do obsługi procesu sprzedaży.
Projekt trwał 8 miesięcy na przełomie 2021-2022 roku.
Klient
Agencja z rynku nieruchomości
jako agencja zarządzająca całym projektem z ramienia klienta z rynku nieruchomości
Agencja specjalizuje sie w rynku nieruchomości i obsługuje klientów korporacyjnych.
Nasze zadanie
Nasze zadanie
to było wdrożenie procesu sprzedaży wynajmu nieruchomości do Zoho CRM:
- ustawienie procesu, statusów
- zbudowanie kilku dedykowanych modułów
- dodaniu wielu pól
- ustawienie tzw. workflows, czyli wielu reguł pracy i dedykowanych funkcji – czyli automatycznych akcji, które praktycznie w pełni zautomatyzowały cały proces proces od wpłynięcia Szansy ze strony internetowej, rezerwacji lokalu z zakupem do wysłania umowy. Wszystkie akcje wykonane są automatycznie w Zoho CRM.
Umięjetności użyte
Umiejętności
- Zoho Deluge
- Zoho API