Audyt strony online – rezerwuj:

1 + 5 = ?

Jak wygląda audyt strony online

Podczas audytu Twojej strony wykorzystujemy :
• zestawienia kryteriów spełnianych przez witryny o wysokiej jakości użytkowej
• tzw. best practices – najlepsze praktyki opracowane przez IAB i inne stowarzyszenia internetowe
• postulaty Nielsen Norman Group (http://www.nngroup.com/),

Wynik audytu strony online i sklepu zawiera elementy badania

  1. Badanie widoczności w  wyszukiwarkach – badanie treści strony w celu dostosowania jej zawartości do oczekiwań odbiorcy oraz do wymogów wyszukiwarek na PC, smartfonach, tabletach
  2. Badanie poprawności budowy serwisu
  3. Badanie widoczności w social media

Czytaj więcej

  • Krótki raport o obecności Twojej strony w social media

  • Sprawdzenie przygotowania strony pod smartfony i tablety

  • Analiza SEO

  • Wyszukanie błędów, które mają wpływ na Twoich odwiedzających

  • Szybkość ładowania się strony/sklepu

Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner Skip to content