Rozwiązania eCommerce szyte na miarę
Rozwiązania eCommerce
Wykonaliśmy wiele projektów związanych ze sprzedażą on-line (trwające od 1 miesiąca – do 24 miesięcy) B2C oraz B2B:
- budowa całego systemu rezerwacji, strony informacyjnej, sklepu połączonego z crm
- integracja z systemem księgowym ( Freshbooks, Quickbooks, Zoho Books) oraz ERP ( Netsuite, Sage, Zoho Inventory)
- integracja z aukcjami internetowymi Allegro, Amazon, eBay, Aliexpress, inne
- integracja z hurtowniami
- integracja z marketing automation – Agile CRM, Mailchimp, Zoho CRM, Hubspot, inne
- integracja z różnymi formami płatności i firmami przesyłkowymi ( TNT, Fedex, DHL, etc.)
- dodanie połączenia z dostawcami, hurtowniami czy dropshipping (rozwiązania B2B ecommerce)
- integracja z aplikacjami projektowymi jak Zoho Projects, Trello, Asana
Szukasz stabilnej platformy do sprzedazy internetowej, która jest łatwo skalowalna, rozbudowywana i ma masę funkcjonalności dla biznesu B2C i B2B. To właśnie Magento Open Source jest takim rozwiązaniem dla małych i ogromnych sklepów.
Popularność Woocommerce rośnie dynamicznie z roku na roku. To wtyczka do najpopularniejszego csm WordPress, która szybko umożliwia uruchomienie sklepu internetowego dla niewtajemniczonych. Ma wiele możliwości i proponujemy ją małym sklepom, producentom, do 1500 produktów.
Shopify to potężna platforma eCommerce, która zdobywa ostatnio coraz więcej klientów. Ma wiele integracji i wbudowanych narzędzi.
Jesteśmy partnerem Shopify.
Zoho to ciekawe i proste rozwiązanie dla małego i średniego biznesu, również po polsku, ponieważ kupując licencję Zoho One masz dostęp do ponad 40 aplikacji. Oczywiście najważniejsze dla ecommerce to Zoho CRM, Zoho Commerce ( prosty sklep utrzymywany na serwerach Zoho), Zoho Inventory – prosty system magazynowy, Zoho Books – system księgowy czy Zoho Campaigns – wysyłanie kampanii email wraz SalesIQ chat. Pomagamy we wdrożeniu Zoho od 5 lat.
Agile CRM jest ciekawym rozwiązaniem crm dla małych i średnich firm. Posiada wbudowane integracje z Magento czy WordPress, formularze webowe, kilka ciekawych rozwiązań ecommerce oraz pozwala na automatyzacje marketingową dla 5 kampanii w standardowym pakiecie. Jest łatwy i szybki do skonfigurowania.
Pipedrive jest świetnym i bardzo prostym do użytkowania programem CRM dla sprzedawców. Posiada bardzo łatwą w obsłudze aplikacje mobilną, w której zrobisz praktycznie wszystko: odbierzesz telefon, ktory od razu możesz połączyć z kontaktem, wyślesz maila czy sprawdzisz swoje zadania. Ta aplikacja ma wiele integracji z innymi rozwiązaniami: projektowymi, analitycznymi, księgowymi, etc.
Freshsales to sprzedażowy CRM dla zespołów, które nie chcą żonglować między wieloma narzędziami. Oferuje wszystko, czego potrzebuje sprzedawca – wbudowany telefon i e-mail, ocenianie leadów, konfigurowalne raporty, śledzenie zdarzeń i wizualna ścieżka sprzedaży – w jednej pojedynczej platformie. Ma wiele integracji, w tym z Magento i Shopify.
Dla małych i dużych sklepów Mailchimp jest dobrym i prostym narzędziem do wysyłania newsletterów, dodawania popup, i nie tylko. Żaden sklep nie może się bez takiej funkcjonalności obejść. Pomagamy też w instalacji Freshmail czy Getresponse. Pamietaj, że newsletter to podstawowa funkcja sklepu i marketingu. Od 2015 roku Mailchimp wprowadził integracje ze sklepami i możliwość zbudowania prostej automatyzacji mailingowej. Jednak to już jest płatne. Pomagamy we wdrożeniu.
Śledzenie wyników sprzedaży, promocji czy kampanii jest bardzo ważnym elementem w zarządzaniu sklepem internetowym. Pomagamy w ustawieniu elementach eCommerce, funnel, kanałach sprzedaży, konwersji czy specyficznych raportów
Icecat to ogromna baza produktowa, do której producenci dodają opisy i zdjęcia swoich produktów. Pomagamy w integracji i ściąganiu danych z tej bazy produktowej. Dzięki temu masz więcej mocy przerobowych na działanie sklepu. Opisy, specyfikacje i zdjęcia same się ładują w sklepie.
Baselinker to polska bardzo dobra i pełna rozwiązań platforma konektor z głównymi kanałami sprzedaży jak sklep, Allegro, Amazon, ebay czy praktycznie wszystkimi formami wysyłek dostępnymi na rynku. Prosta i szybka w instalacji. Nadaje się do małych, jak i dużych sklepów, które nie chcą dodawać zbyt wielu konektorów do własnego sklepu. Tam możesz zarządzać wszystkimi kanałami sprzedaży. Możesz tez prowadzić swój magazyn, sprzedaż i wysyłki bezpośrednio z Baselinker. Szybka integracja – dosłownie kilka godzin.
Wielu klientów szuka nowych rynków sprzedaży. Afterbuy.de to bardzo popularna w Niemczech platforma do zarządzania sprzedażą i wysyłkami z różnych kanałów sprzedaży: wszystkie europejskie konta Amazon czy eBay, Google Shopping, Hitmeister, Rakuten oder Yatego ,wysyłki z DHL, UPS, i wiele innych. Pomagamy w konfiguracji i instalacji modułów w sklepie.
eCommerce Konsulting
eCommerce zmienia cały biznes, szczególnie B2B.
- Zgodnie z danymi firmy Forrester 69% firm planuje w ciągu 5 lat zrezygnować z drukowania katalogów papierowych na rzecz dobrze przemyślanej i rozbudowanej oferty online.
- Firmy działające w B2B, które będą zwlekać zbyt długo z dostosowaniem się do sytuacji rynkowej, stawiają na szali nie tylko wyniki sprzedaży, ale także samo przetrwanie organizacji.
W B2B głównymi sposobami pozyskania klientów i utrzymania z nimi długotrwałych relacji były: telefon, systemy ERP, katalogi produktowe lub bezpośredni kontakt z przedstawicielem danej firmy.
Po wdrożeniu eCommerce, sprzedaży online w każdej firmie następują zmiany:
- w sposobie komunikacji z klientem – więcej kanałów komunikacji, więcej automatyzacji
- w pozyskaniu nowych klientów
- wzrost sprzedaży do obecnych klientów
- zmiana struktury firmy – nowi pracownicy, nowy dział, nowe procesy biznesowe
- zmiana asortymentu.
Pomożemy w:
- budowie organizacji i w stworzeniu rozwiązania eCommerce
- analizie obecnych procesów i dostosowania ich do sprzedaż online
- zaplanowaniu zamiany i zarządzaniu zmianą w firmie w procesie wdrażania sklepu
- analizie po wdrożeniowej
- szkoleniach
Dlaczego ecommerce?
Ecommerce jest bardzo szybko rozwijającą się branżą sprzedaży produktów i usług na świecie od kilkunastu lat.
- Business-to-consumer (B2C) ecommerce na świecie wyniosło 839 mld dolarów w 2014 roku, zgodnie z nowymi danymi z eMarketer, zwiększając swoją wartość prawie o 20% w ciągu 2013, w kolejnych latach 19%/15%/13%/13%
- e-commerce sprzedaż ma osiagnąć ok. 1500 mld dolarów w 2018 roku, z 13% tempem wzrostu rok do roku.
Jak widać nadal jest to szybko rozwijająca się gałąź rynku. Chociaż obecnie zauważane są dobre wdrożenia ecommerce powiązanie ze sprzedażą offline w stacjonarnych sklepach (Omnichanel).
eCommerce w Polsce – B2C i B2B
Izba Gospodarki Elektronicznej umieszcza wiele ciekawych raportów z wynikami analiz rynku polskiego. Polska od kilku lat jest dynamicznie rozwijającym się rynkiem sprzedaży online. Prognozy eksperckie mówią, że ten rynek zwiększy się dwa razy do 2020 roku.