Rozwiązania eCommerce szyte na miarę

Rozwiązania eCommerce

Wykonaliśmy wiele projektów związanych ze sprzedażą on-line (trwające od 1 miesiąca – do 24 miesięcy) B2C oraz B2B:

  • budowa całego systemu rezerwacji, strony informacyjnej, sklepu połączonego z crm
  • integracja z systemem księgowym ( Freshbooks, Quickbooks, Zoho Books) oraz ERP ( Netsuite, Sage, Zoho Inventory)
  • integracja z aukcjami internetowymi Allegro, Amazon, eBay, Aliexpress, inne
  • integracja z hurtowniami
  • integracja z marketing automation – Agile CRM, Mailchimp, Zoho CRM, Hubspot, inne
  • integracja z różnymi formami płatności i firmami przesyłkowymi ( TNT, Fedex, DHL, etc.)
  • dodanie połączenia z dostawcami, hurtowniami czy dropshipping (rozwiązania B2B ecommerce)
  • integracja z aplikacjami projektowymi jak Zoho Projects, Trello, Asana
logo magento

Szukasz stabilnej platformy do sprzedazy internetowej, która jest łatwo skalowalna, rozbudowywana i ma masę funkcjonalności dla biznesu B2C i B2B. To właśnie Magento Open Source jest takim rozwiązaniem dla małych i ogromnych sklepów.

woocommerce- sklep internetowy Wordpress

Popularność Woocommerce rośnie dynamicznie z roku na roku. To wtyczka do najpopularniejszego csm WordPress, która szybko umożliwia uruchomienie sklepu internetowego dla niewtajemniczonych. Ma wiele możliwości i proponujemy ją małym sklepom, producentom, do 1500 produktów.

Partner shopify

Shopify to potężna platforma eCommerce, która zdobywa ostatnio coraz więcej klientów. Ma wiele integracji i wbudowanych narzędzi.

Jesteśmy partnerem Shopify.

nopCommerce

nopCommerce jest kolejnym cms dla sklepów online oparty na dot.net. Już ponad 60 tyś. sklepów opartych jest na tej platformie.

My dopiero zaczynamy budować sklepy nopCommerce. Jest to dobra alternatywa do Magento 2.

zoho1

Zoho Commerce ( prosty sklep utrzymywany na serwerach Zoho), Zoho Inventory – prosty system magazynowy, Zoho Books – system księgowy czy Zoho Campaigns – wysyłanie kampanii email wraz SalesIQ chat. Pomagamy we wdrożeniu Zoho od 2012 roku.

mailchimp

Dla małych i dużych sklepów Mailchimp jest dobrym i prostym narzędziem do wysyłania newsletterów, dodawania popup, i nie tylko. Żaden sklep nie może się bez takiej funkcjonalności obejść. Pomagamy też w instalacji Freshmail czy Getresponse. Pamietaj, że newsletter to podstawowa funkcja sklepu i marketingu. Od 2015 roku Mailchimp wprowadził integracje ze sklepami i możliwość zbudowania prostej automatyzacji mailingowej.  Jednak to już jest płatne. Pomagamy we wdrożeniu.

icecat

Icecat to ogromna baza produktowa, do której producenci dodają opisy i zdjęcia swoich produktów. Pomagamy w integracji i ściąganiu danych z tej bazy produktowej. Dzięki temu masz więcej mocy przerobowych na działanie sklepu. Opisy, specyfikacje i zdjęcia same się ładują w sklepie.

baselinker

Baselinker to polska bardzo dobra i pełna rozwiązań platforma konektor z głównymi kanałami sprzedaży jak sklep, Allegro, Amazon, ebay czy praktycznie wszystkimi formami wysyłek dostępnymi na rynku. Prosta i szybka w instalacji. Nadaje się do małych, jak i dużych sklepów, które nie chcą dodawać zbyt wielu konektorów do własnego sklepu. Tam możesz zarządzać wszystkimi kanałami sprzedaży. Możesz tez prowadzić swój magazyn, sprzedaż i wysyłki bezpośrednio z Baselinker. Szybka integracja – dosłownie kilka godzin.

eBridge Connections

eBridge Connections to bardzo popularna w USA i Kanadzie platforma do zarządzania sprzedażą, CRM, ERP i wysyłkami z różnych kanałów sprzedaży: Amazon, eBay czy Walmart.  Polecamy dla sklepów wszystkich rozmiarów. Ta platforma ma konektory z Sage, Netsuite, Microsoft DX i wielu innych. My Specjalizujemy się w Magento, Shopify i Sage, Netsuite.

eCommerce Konsulting

eCommerce zmienia cały biznes, szczególnie B2B.

  1. Zgodnie z danymi firmy Forrester 69% firm planuje w ciągu 5 lat zrezygnować z drukowania katalogów papierowych na rzecz dobrze przemyślanej i rozbudowanej oferty online.
  2. Firmy działające w B2B, które będą zwlekać zbyt długo z dostosowaniem się do sytuacji rynkowej, stawiają na szali nie tylko wyniki sprzedaży, ale także samo przetrwanie organizacji.

W B2B głównymi sposobami pozyskania klientów i utrzymania z nimi długotrwałych relacji były: telefon, systemy ERP, katalogi produktowe lub bezpośredni kontakt z przedstawicielem danej firmy.

Po wdrożeniu eCommerce, sprzedaży online w każdej firmie następują zmiany:

  1. w sposobie komunikacji z klientem – więcej kanałów komunikacji, więcej automatyzacji
  2. w pozyskaniu nowych klientów
  3. wzrost sprzedaży do obecnych klientów
  4. zmiana struktury firmy – nowi pracownicy, nowy dział, nowe procesy biznesowe
  5. zmiana asortymentu.

Pomożemy w:

  1. budowie organizacji i w stworzeniu rozwiązania eCommerce
  2. analizie obecnych procesów i dostosowania ich do sprzedaż online
  3. zaplanowaniu zamiany i zarządzaniu zmianą w firmie w procesie wdrażania sklepu
  4. analizie po wdrożeniowej
  5. szkoleniach

Dlaczego ecommerce?

Ecommerce jest bardzo szybko rozwijającą się branżą sprzedaży produktów i usług na świecie od kilkunastu lat.

  • Business-to-consumer (B2C) ecommerce na świecie wyniosło 839 mld dolarów w 2014 roku, zgodnie z nowymi danymi z eMarketer, zwiększając swoją wartość prawie o 20% w ciągu 2013, w kolejnych latach 19%/15%/13%/13%
  •  e-commerce sprzedaż ma osiagnąć ok. 1500 mld dolarów w 2018 roku, z 13% tempem wzrostu rok do roku.

Jak widać nadal jest to szybko rozwijająca się gałąź rynku. Chociaż obecnie zauważane są dobre wdrożenia ecommerce powiązanie ze sprzedażą offline w stacjonarnych sklepach (Omnichanel).

eCommerce w Polsce – B2C i B2B

Izba Gospodarki Elektronicznej umieszcza wiele ciekawych raportów z wynikami analiz rynku polskiego. Polska od kilku lat jest dynamicznie rozwijającym się rynkiem sprzedaży online. Prognozy eksperckie mówią, że ten rynek zwiększy się dwa razy do 2020 roku.

ecommerce sprzedaż w Polsce trend

Wartość transakcji e-commerce B2B w Polsce. ECommerce Polska. Raport Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015

Nasze portfolio

conway shield home page