24 godziny 7 dni w tygodniu Techniczne Wsparcie

Masz pewność, że pilne błędy, problemy zostaną rozwiązanie. Możesz również z nami je skonsultować.

Sprawdź nasza ekspertyzę +90 projektów

Mamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu Magento Community i Zoho One. Możemy pomóc w technicznym wsparciu Magento Commerce.

Mamy zespół techniczny w Warszawie.

Świetni eksperci są dostępni dla zapytań dotyczących Magento i Zoho One praktycznie

cały dzień, nie ważne, gdzie na świecie znajduje się Twoja firma.

Techniczne wsparcie – instalacja łatek bezpieczeństwa – usuwanie konfliktów i optymalizacja.

Masz pytania – skontaktuj się z nami tutaj

2 godz. na odpowiedź

Jeśli Twoi klienci nie mogą składać zamówień, bo są błędy w sklepie, nieważne jaki jest dzień tygodnia, my Ci pomożemy.

Monitoring

Przy długofalowej współpracy helpdesk Magento oferujemy monitoring serwera i proaktywną reakcję na problemy.

Szybka reakcja

Masz problem, a może pomysł na zmiany, nowe rozszerzenia, ulepszenia? Działamy szybko – nasz pomoc techniczna to średnio 5 godzin do 2 dni roboczych i gotowe.

Czyste i przejrzyste ceny

Zoho One / Magento Techniczne Wsparcie bez zobowiązań

O zł na miesiąc

Otrzymujesz dostęp do naszego helpdesku i tam zgłaszasz problem. Godzina pracy naszego developera to 350 netto, w weekendy – 50% więcej. Płacisz tylko za godziny spędzone nad zleceniem. Zobaczysz pełne wyjaśnienie, co zostało zrobione. Czas wykonania od natychmiast do 1-3 dni roboczych. 

Miesięczne techniczne wsparcie

od 15,000 zł/miesiąc

ta oferta do dużych sklepów, które potrzebują stałej opieki i wsparcia technicznego, z wieloma zmianami, ulepszeniami. 

Magento Techniczne Wsparcie 24/7 to reakcja na problemy od 1 godziny do 7 godzin.

Szczegółowe raporty z wykonanych zadań są dostępne w naszej aplikacji.

Kontrakt na minimum 6 miesięcy.

Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner Skip to content