Specjaliści czekają
Potrzebujesz pomocy technicznej. Nasi specjaliści Magento i Zoho One na pewno pomogą.
24 godziny 7 dni w tygodniu Techniczne Wsparcie
Masz pewność, że pilne błędy, problemy zostaną rozwiązanie. Możesz również z nami je skonsultować.
Sprawdź nasza ekspertyzę +50 projektów
Mamy wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu Magento Community i Zoho One. Możemy pomóc w technicznym wsparciu Magento Commerce.
Mamy zespół techniczny w Warszawie.
Świetni eksperci są dostępni dla zapytań dotyczących Magento i Zoho One praktycznie
cały dzień czy noc, nie ważne gdzie na świecie znajduje się Twoja firma.
Techniczne wsparcie – instalacja łatek bezpieczeństwa – usuwanie konfliktów i optymalizacja.
Masz pytania – skontaktuj się z nami tutaj
2 godz. na odpowiedź
Jeśli Twoi klienci nie mogą składać zamówień, bo są błędy w sklepie, nieważne jaki jest dzień tygodnia, my Ci pomożemy.
Monitoring
Przy długofalowej współpracy helpdesk Magento oferujemy monitoring serwera i proaktywną reakcję na problemy.
Szybka reakcja
Masz problem, a może pomysł na zmiany, nowe rozszerzenia, ulepszenia? Działamy szybko – nasz pomoc techniczna to średnio 5 godzin do 2 dni roboczych i gotowe.
Czyste i przejrzyste ceny
Zoho One / Magento Techniczne Wsparcie bez zobowiązań
O zł na miesiąc
Otrzymujesz dostęp do naszego helpdesku i tam zgłaszasz problem. Godzina pracy naszego developera to 300 netto, w weekendy – 50% więcej. Płacisz tylko za godziny spędzone nad zleceniem. Zobaczysz pełne wyjaśnienie, co zostało zrobione. Czas wykonania od natychmiast do 1-3 dni roboczych.
Helpdesk 10-20 godzin płatność z góry
3000 – 6000 zł
Tutaj oferujemy szybką reakcję w tym samym lub kolejnym dniu. Płatność z góry za pakiet Techniczne Wsparcie 10 lub 20 godzin do wykorzystania w ciągu 30/60 dni. Dla stałych klientów zniżki. Zobaczysz, co wykonaliśmy w naszej aplikacji Zoho Desk. Dostarczamy raport na koniec miesiąca z wykonanych zadań. 10% rabatu dla stałych klientów.