Potrzebujesz pomocy w kluczowych sprawach firmy? Pomożemy!

Strategia marketingowa

Szybko. Specyficznie. Nie posiadamy typowej oferty agencji (wykaz działań i wycena). Jest to szok dla 90% potencjalnych klientów.
Pracujemy z klientami bezpośrednio i indywidualnie. Strategie i rozwiązania, które tworzymy, są dostosowane do ich realiów.
Proces zaczyna się zwykle od pytań dotyczących celu strategii. Każda branża jest inna, każda firma specyficzna: jest w innej sytuacji, na innym etapie rozwoju i roztaczają się przed nią specyficzne dla niej możliwości. Dlatego też potrzebuje ona unikalnych dla siebie rozwiązań.

Potem wyceniamy koszt przygotowania strategii.

Jeśli klient się zgadza – działamy. Wykonujemy też badania otoczenia firmy i konkurentów.

Analizy i raporty biznesowe

Po tym sloganem kryją się następujące zlecenia:

  • analiza strony internetowej pod względem optymalizacji
  • analiza sklepu internetowego pod względem optymalizacji
  • analizy Google Analitics i Adwords
  • analizy konkurencji
  • analizy otoczenia firmy

Tutaj postępujemy bardzo podobnie.

Najważniejsze jest uszczegółowienie zakresu prac i celu.

Zbieramy te informacje i przedstawiamy ofertę.

Po akceptacji oferty – podpisujemy umowę.

My zaczynamy działać, gdy otrzymamy zaliczkę. Zwykle jest to 50% kosztów zlecenia.

Oczywiście można też kupić nasz pakiet i wtedy uszczegółowić zakres prac analitycznych.

Projekty IT  – nowy sklep internetowy, nowa strona internetowa

Wysyłamy brief, w którym klient ma czas zastanowić się nad własną koncepcją, pomysłem i oczekiwaniami. Ten dokument pomaga zebrać razem wszystkie najważniejsze wymagania klienta. Teraz możemy wycenić projekt i oszacować czas realizacji.

Każdy projekt jest nadzorowany przez Urszulę Urban, doświadczonego konsultanta e-commerce, z ponad 16 letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów i programów dla wielu lokalnych, regionalnych i globalnych firm.

Zwykle zajmuje taka wycena ok. 3 dni roboczych.

Przy dużych systemach IT – może zająć kilka tygodni.

Potem uszczegóławiamy ofertę. Kilka rozmów z klientem i zebranie wszystkich możliwych na tym etapie informacji pomaga w stworzeniu ostatecznej oferty.

Po akceptacji oferty – podpisujemy umowę.

My zaczynamy działać, gdy otrzymamy zaliczkę. Zwykle jest to 50% kosztów zlecenia.

Wyślij email do nas