85 / 100

Proponujemy następujące szkolenia Digideo

* Wszystkie szkolenia są prowadzone zdalnie, online lub na życzenie, jeśli jest więcej niż 5 uczestników u klienta, z dodatkowym kosztem dojazdu i pobytu.

Celem szkolenia jest przedstawienie biznesu sprzedaży internetowej w pigułce 4 godzinnej:

  • jak założyć taki biznes,
  • na co należy zwracać uwagę przy tworzeniu sklepu – jaką platformę wybrać
  • oferta sklepu
  • narzędzia
  • finansowanie
  • marketing – dlaczego jest ważny
  • allegro, amazon, e-bay, etsy  – czy warto tam być

Szkolenie jest prowadzone w formie webinaru z interaktywnymi narzędziami.

Szkolenie jest przygotowane i prowadzone przez doświadczonego kierownika projektów, posiadającego certyfikat PMP (Project Management Institute) praz Prince2 Fundation.

Po zakończeniu kursu uczestnicy powinni:

  • wiedzieć czym jest projekt eCommerce, jaki jest jego cykl życia i rola w organizacji,
  • znać podstawowe pojęcia z zakresu zarządzania projektami w eCommerce,
  • umieć stosować podstawowe narzędzia i techniki zarządzania projektami.

Szkolenie jest prowadzone w formie webinaru z interaktywnymi narzędziami.

To szkolenie jest dla osób, które planują zajmować się tworzeniem stron internetowych, aplikacji webowych oraz dla zlecających takie zadania.

  1. Pokażemy etapy tworzenia serwisów internetowych
  2. Przekażemy narzędzia – przykładowy harmonogram, ze scorecardem, planem komunikacji, ryzyka, błędów, zmian w projekcie, planowaniem zasobów
  3. Pokażemy też na co zwrócić uwagę, aby taki projekt był dobrze wykonany, na czas, zgodnie z budżetem
  4. wskażemy z rynku polskiego jak zabezpieczać się przed nieuczciwymi wykonawcami lub klientami – przykład umowy
  5. pokażemy różnice w projekcie przy tworzeniu strony, sklepu i aplikacji webowej

Szkolenie jest prowadzone w formie webinaru z interaktywnymi narzędziami.

Celem tego szkolenia jest pomoc użytkownikom Magento, jednego z najlepszych sklepów open -source.

  1. Wyjaśnimy jak poprawnie należy skonfigurować sklep, aby był bezpieczny, dobrze odbierany przez użytkowników i wyszukiwarki
  2. Najważniejsze funkcje menu, które codziennie będą używane
  3. Cache i indeksowanie – co to takiego i dlaczego jest ważne w Magento

Szkolenie prowadzone jest w formie webinaru.

Podczas tego szkolenia nauczysz się:

  1. Jak możesz przenieść wszystkie interakcje z klientami do jednej platformy. Wysyłaj i odbieraj e-maile, połączenia i interakcje w mediach społecznościowych w Zoho CRM.
  2. Aby skonfigurować ustawienia organizacyjne, dowiedz się o bezpieczeństwie danych i zrozum, jak możesz zarządzać danymi i udostępniać je użytkownikom na podstawie ich ról, hierarchii i profili w Zoho CRM.
  3. Jak zarządzać wieloma procesami biznesowymi za pomocą niestandardowych rozwiązań oraz tworzyć niestandardowe moduły, przyciski i pola.
  4. Jak zautomatyzować zadania za pomocą przepływów pracy i wdrożyć reguły przepływu pracy, aby zarządzać tymi procesami.
  5. Dlaczego firma wymaga systemu CRM do skalowania biznesu i wzrostu,  jak Zoho CRM może uzupełniać wzrost całej organizacji.
  6. Jak możesz zintegrować Zoho CRM z narzędziami i rozszerzeniami, których Twoja firma potrzebuje do rozwoju.
  7. Jak zarządzać obszarami sprzedaży, wyznaczać cele sprzedaży i zarządzać wydajnością sprzedaży.

Szkolenie jest w formie webinaru, podczas którego można zadawać pytania. Liczba osób – max. 8.