Od przyszłego tygodnia startujemy z nową usługą techniczne wsparcie dla sklepów Magento i obsługę Zoho One.

Po wdrożeniu sklep wymaga czasami instalacji łatke bezpieczeństwa, poprawy jakichś błedów, które pojawią się po czasie czy po prostu dodania nowych funkcjonalności.

Oferujemy trzy możliwości nowej usługi “wsparcie techniczne”

  1. pomoc ad hoc – bez zobowiązań. Masz problem, jakiś błąd wyskoczył w sklepie, coś nie działa lub potrzebujesz zainstalować nowe rozszerzenie, coś skonfigurować –  oczywiście, że pomożemy. Nasza stawka godzinowa w takich przypadkach 180 zł – zaczynamy działać w ciągu 1 dni do 3 dni.
  2. helpdesk 10-20 godzin miesięcznie – jeśli potrzebujesz szybkiej reakcji, taka forma współpracy jest najkorzystniejsza. Działamy w ciągu godziny, w tym samym dniu lub w dniu kolejnym. Otrzymujesz raport z wykonanych prac. Płatność za pakiety z góry do wykorzystania w ciągu 30-60 dni. Na koniec miesiąca otrzymujesz standardowy raport optymalizacyjny z naszymi rekomendacjami do poprawy, polepszenia sprzedaży, konwersji i wyników wyszukiwania.
  3. miesięczne wsparcie do 60 godzin – to rozwiązanie dla dużych sklepów, gdzie wiele się dzieje, masa zmian i optymalizacji. Tutaj zakres prac jest indywidualnie określany w umowie na okres min. 6 miesięcy. Oferujemy monitoring i proaktywne działanie. Dostarczamy miesięczne raport z wykonanych prac, oraz sugestie, rekomendacje do poprawy sklepu, wyników wyszukiwania czy konwersji.

Zapraszamy do kontaktu.

Znajdziemy najlepsze rozwiązanie dla Ciebie i Twojego sklepu internetowego. Więcej informacji o nowej usłudze – tutaj

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Poznaj inne artykuły