Jak wygląda analiza strony internetowej

Analiza strony internetowej lub sklepu online czyli analiza optymalizacyjna strony internetowej oznacza:

1. Badanie użyteczności (raport użyteczności) strony internetowej, w którym zauważone problemy są przedstawione z podziałem na kategorie tematyczne. Każdemu błędowi towarzyszy ocena istotności i konkretna propozycja rozwiązania, które pozwoli go wyeliminować.
2. Badanie widoczności strony czy sklepu online w wyszukiwarkach – badanie treści strony w celu dostosowania jej zawartości do oczekiwań odbiorcy oraz do wymogów wyszukiwarek.
3. Analiza skuteczności strony internetowej na podstawie badania zachowania klientów na stronie dzięki statystykom w Google Analytics – biorąc pod uwagę “best practices” i aktualne standardy efektywności stron internetowych
4. Badanie poprawności budowy strony internetowej/sklepu online dla poszczególnych grup użytkowników wspólnie wybranych przez Zlecającego i Przyjmującego ( obejmujące badanie użyteczności, skuteczności i analizę marketingową)

Więcej informacji – dla stron tutaj oraz sklepów internetowych tutaj

Zapraszamy!

analiza strony internetowej

Nasze inne wpisy

procedura OSS vat UE ecommerce
jak wypromować sklep internetowy
mierniki skuteczności promocji
budowa sklepu internetowego
pomoc online w wyborze produktu
reklama sklepu online
wierzysz w coś, spojrz na ściane
afterbuy
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
tematy konsultacji
Jak sobie radzić z trudnym klientem
balanced scorecard
zakladanie firmy analiza swot
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
mierniki skuteczności promocji
piekna pogoda w e-commerce
aukcje jako kanał sprzedaży
Zamykanie sprzedaży ROPO
porto brasil bikini optymalizacja sklepu
mierniki skuteczności promocji
audyt stronyDigideo