Jak wygląda analiza strony internetowej

Analiza strony internetowej lub sklepu online czyli analiza optymalizacyjna strony internetowej oznacza:

1. Badanie użyteczności (raport użyteczności) strony internetowej, w którym zauważone problemy są przedstawione z podziałem na kategorie tematyczne. Każdemu błędowi towarzyszy ocena istotności i konkretna propozycja rozwiązania, które pozwoli go wyeliminować.
2. Badanie widoczności strony czy sklepu online w wyszukiwarkach – badanie treści strony w celu dostosowania jej zawartości do oczekiwań odbiorcy oraz do wymogów wyszukiwarek.
3. Analiza skuteczności strony internetowej na podstawie badania zachowania klientów na stronie dzięki statystykom w Google Analytics – biorąc pod uwagę „best practices” i aktualne standardy efektywności stron internetowych
4. Badanie poprawności budowy strony internetowej/sklepu online dla poszczególnych grup użytkowników wspólnie wybranych przez Zlecającego i Przyjmującego ( obejmujące badanie użyteczności, skuteczności i analizę marketingową)

Więcej informacji – dla stron tutaj oraz sklepów internetowych tutaj

Zapraszamy!

analiza strony internetowej